سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تولید محتوا متنی و ویدیویی درسایت و اینستاگرام

محتوای خوب چه ویژگی هایی دارد؟

محتوای خوب دارای ویژگی های زیر است:

 

محتوای جذاب

محتوای خوب باید مخاطب را جذب کند و از خواندن آن لذت ببرد. جذابیت تنها به معنای زیبایی ساختاری نیست و محتوای جذاب باید اطلاعات مفیدی را در اختیار مخاطب قرار دهد.

تدوین استراتژی تولید محتوا و سئو محتوا اینجا کلیک کتید

یک سیستم مناسب

محتوای خوب ساختار مناسب و قابل فهمی دارد.مخاطب در هنگام مطالعه محتوا باید بتواند سادگی متن را ببیند و از ساختار و زوایای مختلف محتوا آگاه باشد.

 

ارتباط با مخاطب

محتوای خوب باید با مخاطب ارتباط برقرار کند و آنها را به تعامل و مشارکت در بحث تشویق کند. به این ترتیب مخاطب تشویق می شود که مقاله را بخواند و در حین مطالعه کل مطالب در بحث شرکت کند و نظرات و تجربیات خود را در مورد محتوا با نویسنده و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارد.

 

نویسنده متخصص

محتوای خوب توسط متخصصان محتوا تولید می شود و مهارت نویسنده به ساده و جذابیت هر چه بیشتر محتوا کمک می کند. هرچه شرکت تولید کننده محتوا بیشتر بداند، محتوایی که تولید می کند شهرت و جایگاه بهتری خواهد داشت.

هنگام سفارش محتوا چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

هنگام سفارش محتوا به نکات زیر توجه کنید:

• استراتژی تولید محتوا را قبل از سفارش محتوا تعریف کنید

• ویژگی های مخاطب خود را مشخص کنید و مخاطب را به خوبی بشناسید

• یک برنامه زمانی مشخص برای سفارش و دریافت محتوا تنظیم کنید

• مزیت رقابتی برند خود را تعریف کنید

• بستر وب سایت خود را برای انتشار محتوای تولیدی آماده کنید

• به طور منظم بر پاسخ های مخاطبان برای سنجش کیفیت محتوا نظارت کنید

• محتوای تولید شده باید فقط برای وب سایت شما تهیه و تولید شود نه برای استفاده در جاهای دیگر.زمان برای سفارش محتوا چقدر مهم است؟

زمان در فرآیند سفارش تولید محتوا بسیار مهم است، محتوای مورد نظر باید در زمان مشخص شده تهیه و در اسرع وقت در سایت آپلود و به مشتری ارسال شود. شرکت محتوای شما باید یک تیم تولید محتوای اختصاصی برای تولید و ارائه محتوای مورد نظر شما در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت داشته باشد. استفاده صحیح از تکنیک های بازاریابی محتوا و تبلیغات در تولید محتوا بسیار مهم است و تولیدکنندگان محتوا باید ضمن حرکت سریع، محتوای خوبی را در اختیار شما قرار دهند.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مانند گذشته آسان نیست و نمی توانید با محتوای 400 کلمه ای به رتبه های برتر گوگل دست پیدا کنید. تولید محتوا این روزها یک مهارت ارزشمند است و شرکت ها برای کسب رتبه خوب در گوگل باید محتوای خود را تولید کنند و از خدمات شرکت های تولید محتوا استفاده کنند. قبل از ارائه خدمات تولید محتوا توسط شرکت های متخصص، بسیاری از شرکت ها از محتوای کپی و بی کیفیت استفاده می کردند که نتایج فاجعه باری برای آنها به همراه داشت. با پیشرفت الگوریتم گوگل اهمیت محتوای ارزشمند بسیار بیشتر از قبل شده است و موتورهای جستجو محتوای مفید برای کاربران را از محتوای تکراری و رایگان تشخیص می دهند و رتبه سایت را بر اساس ارزش محتوا تغییر می دهند. مهم است که تولید محتوا به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

 

توالی تولید محتوا

بعد از طراحی وب سایت، ایجاد محتوای وب سایت یکی از بزرگترین مشکلات بسیاری از کسب و کارها است. داشتن یک وب سایت پر بازدید آسان نیست. ایجاد سئو و محتوای کاربر پسند می تواند منجر به افزایش ترافیک وب سایت شود.برخی از مزایای استفاده از خدمات تولید محتوا عبارتند از:

• خطر جریمه های وب سایت را کاهش می دهد

• افزایش رضایت کاربران در مطالعه مطالب وب سایت

• محتوای حرفه ای بی عیب و نقص بنویسید

• انتشار مطالب جدید و مفید

• کنترل دستور زبان فارسی.

تولید کلی محتوا

در واقع شما در قالب های مختلف محتوا تولید می کنید تا بتوانید ضمن معرفی شرکت، خدمات و محصولات خود، نیازهای مخاطبان خود را برآورده کنید. اگر محتوایی که تولید می کنید این ویژگی را داشته باشد و بتواند به سوالات مخاطبان پاسخ دهد، به این معنی است که موفق شده اید. تولید محتوا بخش گسترده ای از فرآیند بازاریابی محتوا است و به حوزه های مختلف و مجزا تقسیم می شود. محتوا را می توان در 4 قالب کلی و چند فرمت ایجاد کرد:

 

01

تولید محتوا

متن

02

تولید محتوا

تصاویر

03

تولید محتوا

ویدئو

04

تولید محتوا

کلمات

05

مجله

الکترونیک

سرویس تولید محتوا در متا محتوا به صورت زیر طبقه بندی می شود و در صورت نیاز به هر یک می توانید با کلیک بر روی آن به صفحه آن محصول در فروشگاه منتقل شوید.