سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا خرید قسطی کابینت از سایت لوکست

کابینت قسطی در قم با توجه به موارد زیادی که در ادامه بیان می کنیم نسبت به سایر استان ها با رشد خوبی همراه بوده است: اولین مساله مرتبط است با مقوله کلانشهر بودن آن و جمعیت نسبتا بالایی که دارد.

مساله بعدی مقوله مهاجر پذیر بودن شهر قم است که مردم از استان ها و شهرهای اطراف به این شهر مهاجرت می کنند. مورد بعدی از نظر بعد فرهنگی و مذهبی استان قم است؛ به دلیل وجود مراکز حوزوی و دینی، طلبه های زیادی از اقصی نقاط ایران و جهان به این شهر وارد می شوند و برای خود زندگی جدیدی می سازند.

همه این مسائل در کنار هم جمع شده اند تا صهنعت کابینت و فروش اقساطی کابینت در قم شاهد تحولات و رشد مشهودی باشد.

توجه داشته باشید که به جهت دریافت مشاوره و سفارش کابینت قسطی در قم تنها کافی است بر روی این لینک کلیک کنید.

چرا خرید قسطی کابینت از سایت لوکست

در این بخش مزایای خرید کابینت اقساطی قم از لوکست را بیان می کنیم:

شما می توانید هزینه را بصورت اقساط ماهیانه پرداخت نمایید و این مساله از نظر مالی فشار کمتری بر شما دارد و با هر شرایط مالی می توانید برای آشپزخانه خود دیزاینی عالی و چشم نواز داشته باشید.

امکان دسترسی به کابینت باکیفیت با خرید قسطی وجود دارد. لوکست به فکر همه اقشار جامعه است و اینکه هدف ما ارائه کابینت های باکیفیت به شماست. با پرداخت قسطی، افرادی که نمی توانند بصورت یکجا هزینه را پرداخت کنند نیز به کابینت های عالی و زیبا دسترسی خواهند داشت.

با امکان پرداخت قسطی شما انعطاف پذیری بیشتری در پرداخت مبلغ نهایی کابینت دارید. می توانید با پرداخت پیش پرداخت، مبلغ باقی مانده را در اقساط مختلف پرداخت کنید.

با توجه به نوسان اقتصادی در جامعه ما، احتمال افزایش ارزش کابینت بصورت قسطی وجود دارد. به این معنی که اگر شما امروز کابینت باکیفیتی را بصورت اقساطی بخرید، به احتمال زیاد در آینده نه چندان دور، ارزش آن کابینت چند برابر خواهد شد و در صورت فروش آن شما سود خواهید نمود.

عدم دریافت سود ماهانه در خرید کابینت از لوکست. برخی از شرکت های کابینت سازی اقدام به فروش قسطی کابینت با سود می کنند؛ اما ما در لوکست یک درصد سود دریافت نمی کنیم و تمامی قیمت ها طبق بخشنامه اتحادیه است و در قرار داد نهایی همه موارد ذکر می شود.

محاسبه گر خرید اقساطی کابینت در لوکست

خدمات تخصصی لوکست را می‌ توانید به صورت قسطی در اقساط 4 تا 12 ماهه پرداخت کنید. درصد مبلغ پیش پرداخت به ترتیب اقساط گفته شده برابر است با: 20 تا 30 درصد. چک ها بر اساس راس چک محاسبه می شوند و تاریخ ها از روز عقد قرارداد می باشد.

درنظر داشته باشید که نوع ضمانت (چک) پس از اعتبارسنجی تعیین می‌شود.

نحوه سفارش کابینت قسطی در قم

در ابتدا شما با لوکست تماس می گیرید و درخواست بازدید و مشاوره تخصصی را ثبت می کنید. مرحله بعد کارشناسان ما با شما تماس گرفته و در مورد سفارش کابینت قسطی توضیحات لازم را به شما ارائه می دهند.

در مرحله بعد بازدید اولیه صورت می گیرد و ارائه چیدمان رایگان توسط کارشناسان لوکست برای شما انجام می شود.

نمونه کارها را با توجه به توضیحات سفارش برای شما ارسال شده و سپس پیش فاکتور صادر شده و طراحی سه بعدی اولیه بنا به درخواستتان آماده می گردد.

بعد از انتخاب طرح، عقد قرارداد نهایی صورت می گیرد و مدت زمان تحویل کابینت به شما مشخص می گردد.

نقشه برداری و تعیین متراژ از محل آشپزخانه شما صورت می گیرد و در نهایت شگفتانه لوکست صورت می گیرد و کار باکیفیت در زمان تعیین شده به دست مشتری می رسد.

مشاهده صفحه اصلی کابینت اقساطی قم