سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا سئو به عنوان منبع با ارزش بازدید برای محصولات دیجیتال؟

جذاب ترین منبع ترافیک برای افراد درگیر در مشاغل آنلاین سئو است. مزیت سئو این است که هنگامی که در نتیجه استفاده از آن رتبه بالایی کسب می کنید ، می توانید بدون تلاش زیاد چندین ماه ترافیک خود را حفظ کنید و این با پرداخت هزینه برای کمپین ها متفاوت است. کلیک ها (PPC) مانند تبلیغات فیس بوک هستند که باید به صورت روزانه کنترل شوند تا اطمینان حاصل کنید که برای رتبه بندی شما اتفاق عجیبی رخ نمی دهد و نیازی به صرف هزینه زیادی نیستید.

بهینه سازی موتور جستجو

یکی از مهمترین قسمتهای اجرای یک تجارت آنلاین موفق ، بهینه سازی موتور جستجو است. متأسفانه بسیاری از مشاغل هزینه های زیادی را صرف طراحی وب سایت خود می کنند ، اما اهمیت بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی اینترنتی را فراموش می کنند و در نتیجه وب سایت آنها در بین موتورهای جستجو پایین است. در نتیجه ، مشتریان شما برای پیدا کردن مجبورند سخت کار کنند.

حال بیایید به سراغ آنچه برای تجارت شما مهم است برویم.

واقعا چگونه تجارت های آنلاین ارزیابی می شوند؟

نحوه ارزیابی مشاغل یک مشکل رایج در شرکت کارگزاری ما است و ما یک ابزار ارزیابی خودکار ایجاد کرده ایم که ارزش تجارت شما را ارزیابی می کند و مخاطبان ما از آنها در همه پروژه های مختلف استفاده می کنند.

در قلب هر ارزیابی ، یک فرمول نسبتاً ساده خواهید یافت:

به متوسط ??درآمد خالص 12 ماهه خود نگاه کنید. این رقم معمولاً 20-50 برابر متوسط ??سود 12 ماهه برای یک تجارت آنلاین سالم و سودآور است. با نزدیک شدن به 50 ، باید بتوانید نشان دهید که تجارت شما واقعاً ایمن است (در مورد این موضوع بعداً صحبت خواهیم کرد). برخی از کارگزاران ممکن است از فرمول 2x یا 3x EITDA استفاده کنند که سود قبل از بهره ، مالیات و استهلاک است.

 در واقع تفاوت زیادی بین این دو فرمول وجود ندارد و اینکه کدام یک از آنها را استفاده کنید بستگی به سلیقه شما دارد ، اما اگر در یک تجارت آنلاین جدید تازه وارد هستید ، این بهتر است. پیشاپیش بدانید که کارگزاران مختلف چگونه یک شغل را ارزیابی می کنند.

پیشنهاد ما

ما تخمین های سه ماهه را ترجیح می دهیم زیرا آنها تصویر کامل و دقیق تری از تجارت و روند آن ارائه می دهند. این همان چیزی است که شما می توانید Google SERP ها را با دانش SEO تحت تأثیر قرار دهید. بنابراین ، تا زمانی که بدانید به دنبال چه می گردید ، می توانید این فرمول را دستکاری کنید تا برآورد بهتری داشته باشید.