سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهداف سئو

 

هدف از دو مرحله اول کار ما بهینه سازی وب سایت ، پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای وضعیت کسب و کار شما است ، و سپس من این کلمات را در مکان مناسب وب سایت شما ترتیب می دهم.

در اولین قدم ، ما می خواهیم مشتریان شما را درک کنیم و بررسی کنیم چه چیزی می توانید به صورت آنلاین به آنها پیشنهاد دهید. بنابراین ، حتماً رقبای خود را بررسی کنید.

بسیاری از افراد و مشاغل ابتدا دامنه ای را برای شروع تجارت آنلاین خود ثبت می کنند. که به مارک اصلی آنها نزدیکتر است. سپس باید وب سایتی را طراحی کنید که هزینه آن بیشتر از بروشور باشد.

بسیاری از این صاحبان مشاغل به فکر بهینه سازی سایت نیستند و فقط وب سایت را با سلیقه خود طراحی می کنند. اما برخی از آنها در طولانی مدت فکر می کنند ، یعنی همیشه در حال بررسی رقبای آنلاین خود هستند و همیشه سعی دارند با انجام آزمون های آنلاین از رقبا پیشی بگیرند. برای استفاده از اینترنت برای تجارت خود. البته شما همچنین می خواهید از این روش تبلیغاتی برای سایت خود استفاده کنید.

مهمترین نکته در مورد کلمات کلیدی وب سایت این است که شما انتخاب کنید کاربران شما کدام کلمات را جستجو کنند. سپس صفحه قدرتمند فروش خود را طراحی کنید تا کاربر بتواند از شما خرید کند.