سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استراتژی های ساخت بک لینک

ایجاد بک لینک زمان زیادی می برد و دیدن نتایج بسیار بیشتر طول می کشد. بنابراین به جای اتلاف وقت در اقداماتی که بندرت بر رتبه بندی یک سایت تأثیر می گذارد ، باید به سراغ تاکتیک هایی بروید که زودتر کار می کنند.

Moz در مورد موثرترین استراتژی های ایجاد بک لینک تحقیق کرده است که اگرچه 100? قابل اعتماد نیست ،

به یاد داشته باشید که تنوع یکی از کلیدهای موفقیت در بازگشت لینک است. بنابراین همه تخمهای خود را در یک سبد قرار ندهید. اگر منبع همه پیوندهای شما یکسان باشد ، گوگل مشکوک خواهد شد.

در این بخش ، ما بهترین و موثرترین تاکتیک های ایجاد بک لینک را ذکر خواهیم کرد:

 - ارسال پست های مهمان در وبلاگ های دیگر

نوشتن مهمان در وبلاگ های دیگر هنوز یک تاکتیک بسیار مثر است. البته ، در سال 2014 ، گوگل گزارش داد که روزهای شکوه وبلاگ نویسی مهمان به پایان رسیده است ، اما این فقط در مورد پست های بی کیفیت اعمال می شود. یعنی همان محتوایی که نویسندگان ناشناس با پرداخت هزینه برای صاحب وبلاگ و فقط به منظور درج بک لینک های خود منتشر می کنند ، یا تنها هدف آنها بهبود سئو است و بس. انتشار چنین پست هایی نقض آشکار قوانین کیفیت Google است که خرید و فروش بک لینک را ممنوع می کند.

یکی از بهترین موارد در مورد وبلاگ نویسی مهمان این است که به محض انتشار بک لینک ها می تواند به سرعت به واقعیت تبدیل شود. همچنین ، برخلاف تبلیغات ، که در واقع مردم را برای خرید محصولات و خدمات مختلف تحت فشار قرار می دهد ، وبلاگ نویسی مهمان یک استراتژی بازاریابی ورودی است که از محتوایی استفاده می کند که مخاطبان را برای اهداف بازاریابی و فروش درگیر می کند. بنابراین وقتی محتوا تأثیر می گذارد و مخاطب روی بک لینک شما کلیک می کند ، احتمال خرید محصول یا حداقل مشترک شدن در لیست ایمیل مارکتینگ شما بسیار بیشتر است.

 اما برای شروع بلاگ نویسی به عنوان مهمان و گرفتن نتایج دلخواه شما چه کاری انجام می دهید؟ برای این کار به نکات زیر توجه کنید:

وبلاگهایی را در زمینه خود جستجو کنید که نویسندگان مهمان را با استفاده از جستجوی Google میزبان می کنند.

ترجیحاً به دنبال وب سایت هایی با دامنه مرجع بیش از 30 سایت باشید که اجازه می دهد پیوندهای پیگیری با متن را در متن مطالب وارد کنید.

تعداد دفعات اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و تعداد نظرات کاربران وب سایت مورد نظر را در نظر بگیرید.

اگر سایتی وجود دارد که تعداد زیادی خواننده و دنبال کننده فعال در شبکه های اجتماعی دارد ، اما پیوندهای آن جدید هستند ، نوشتن برای آن را نادیده نگیرید. زیرا حتی اگر بک لینک های شما برای سئو سایت با ارزش نباشند ، حداقل محبوبیت شما و وب سایت شما بیشتر خواهد بود.

با ارائه نمونه کارها ، ساختار محتوا و نشان دادن توانایی و جدیت خود در قالب متن مختصر و مفید ، صاحب وب سایت را متقاعد کنید.

- استفاده از روابط عمومی دیجیتال (روابط عمومی)

روابط عمومی دیجیتال و وبلاگ نویسی از بسیاری جهات با یکدیگر همپوشانی دارند ، اما در شرایطی که بلاگ نویسی بیشتر متمرکز بر گرفتن بک لینک است ، روابط عمومی دیجیتال از دو جهت متفاوت است:

روابط عمومی با هدف ایجاد روابط و ایجاد روابط مستحکم و طولانی مدت است. این بدان معنی است که شما باید سعی کنید رابطه نزدیک تری با طرف مقابل برقرار کنید. به عنوان مثال می توانید با او و محتوایی که در شبکه های اجتماعی مختلف ارسال می کند تعامل داشته و درباره او نظر دهید.

هدف روابط عمومی ایجاد آگاهی از برند و سپس بک لینک است. هدف روابط عمومی دیجیتال انتقال پیام شما به افراد بیشتر است و پیوندها یا پیوندها پیوندهای جدید دارند ، مزایای طولانی مدت این پیوند از اهمیت بیشتری برخوردار است. به عنوان مثال ، Forbes Nofalo ممکن است محبوب ترین و معتبرترین پیوند به یک وب سایت باشد ، اما محبوبیت و اعتمادی که می توانید با ارسال پست در آن پیدا کنید ، در نهایت می تواند باعث ایجاد بک لینک طبیعی شود.

برای استفاده از روابط عمومی دیجیتال برای ایجاد بک لینک ، این مراحل را دنبال کنید:

 در مورد هدف خود روشن باشید؛ به عنوان مثال ، افزایش آگاهی از یک محصول جدید یا افزایش تعداد مشترکان ایمیل.

از هدف خود زاویه ای پیدا کنید که دارای ارزش اخبار باشد. شرکت یا کالای شما چه چیزی در جیب شما دارد که ممکن است انگیزه روزنامه نگاران را برای تمرکز بر داستان شما ایجاد کند؟ فقط هدف خود را توضیح ندهید ، بلکه یک داستان جذاب ایجاد کنید. در مورد شکل دادن به ایده خود یک یا چند فیلم ، اینفوگرافیک یا مقاله ایجاد کنید.

قبل از نمایش رابطه نزدیکتر با روزنامه نگاران برقرار کنید.

مقدمه ای جذاب ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که ارائه شما با دامنه طرف مقابل مطابقت دارد.

اگر درخواست شما رد شد ، بازخورد دریافت کنید و سعی کنید روش های خود را بهبود ببخشید. به هر حال توسعه روابط را متوقف نکنید ، زیرا هر رابطه ای می تواند منجر به روابط بیشتری شود که می تواند زمینه را برای مراحل بعدی شما فراهم کند.

-به صفحه مرجع پیوند دهید

صفحات منابع مشابه صفحات بایگانی شده هستند که حاوی اطلاعات ، محتوا و پیوندهای مفید مربوط به وب سایت هستند. این برچسب ها به سه دلیل می توانند منبع مهمی برای لینک دهی باشند:

 این صفحات موضوعی هستند ، بنابراین مخاطبان مرتبط و مرتبط را به وب سایت خود بکشانید.

برخی از صفحات مرجع صریحاً بازدیدکنندگان را ملزم به ارسال پیوندهای پیشنهادی می کنند ؛ بنابراین ، نیازی به جستجوی روشهای پیچیده یا مشکوک برای بدست آوردن بک لینک نیست. این صفحات باید پیوند داده شوند ، و تنها کاری که شما باید انجام دهید اثبات ارزش موجود در وب سایت خود است.

بک لینک ها به محتوا وارد می شوند.

برای استفاده موفقیت آمیز از این روش ، باید بدانید که کدام صفحات مرجع ارزش وقت و تلاش شما را دارند. بنابراین ، بهتر است در اینجا بیشتر به دنبال نکات "مجوز صفحه" باشید ، و درخواست خود را از طریق پیام های کوتاه و مفید ارائه دهید و روابط خود را برقرار کنید و خود را ثابت کنید.

- از نام تجاری خود در وب سایت هایی استفاده کنید که به شما لینک نمی دهند

این استراتژی بیشتر برای وب سایت هایی استفاده می شود که دارای سابقه و مکان هستند و نام آنها تا حدودی در زمینه فعالیت آنها شناخته شده است. در این حالت ، شما از وب سایت هایی بازدید می کنید که در مقاله های خود از وب سایت یا نام تجاری شما نام برده اند ، اما پیوندی با شما ندارند. بنابراین شما از ابتدا شروع نمی کنید و فقط پیوندی را که دارید احیا می کنید.

 برای یافتن چنین مواردی می توانید از سوال زیر استفاده کنید:

 "مارک مورد نظر" - وب سایت یا آدرس اینترنتی خود وب سایت ها - آدرس شبکه اجتماعی یا آدرس سایر وب سایت های مورد نظر

 عبارت فوق را در گوگل جستجو کنید و از علامت منفی استفاده کنید تا وب سایت یا وب سایت ها و آدرس شبکه های اجتماعی خود را با نام تجاری یا نام خود حذف کنید. علاوه بر این ، می توانید با مراجعه به وب سایت Google Alerts ، اعلان ایمیل را برای این س enableال فعال کنید تا روزانه یا هفتگی نام مارک خود را در سایت های دیگر به شما اعلام کند.