سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 راه حل اساسی برای بهینه سازی پروفایل های LinkedIn

- بهترین تصویر را برای پروفایل انتخاب کنید

همه آسان ترین راه را برای انتخاب عکس نمایه انتخاب می کنند. وارد گالری شوید و در بهترین حالت عکس چهره خود را انتخاب کرده و برای نمایه LinkedIn خود انتخاب کنید. اما اگر می دانید LinkedIn چیست ، سعی کنید زمان بیشتری را صرف عکس پروفایل خود کنید. ما 10 نکته را برای شما در این زمینه ذکر کرده ایم:

تصویر انتخاب شده باید تصویری واضح از خود باشد.

عکس با بالاترین کیفیت را انتخاب کنید

سعی کنید 60? از تصویر را به صورت خود تبدیل کنید

سعی کنید از سلفی استفاده نکنید

سعی کنید چهره شما در تصویر کاملا جدی به نظر برسد.

بهترین پس زمینه برای تصویر سفید است که بیشترین توجه را به خود جلب می کند.

در تصویر انتخاب شده ، لطفا متناسب با زمینه کاری خود لباس مناسب بپوشید.

چراغ تصویر روشن است

هنگام انتخاب فیلتر برای تصویر خود مراقب باشید تا تصویر شما بهتر از حالت طبیعی باشد

از انتخاب تصاویر شخصی خودداری کنید

2- تصویر زمینه مناسب برای پروفایل را انتخاب کنید

تصویر پس زمینه نمایه شما دومین تصویر در بالای صفحه نمایه LinkedIn شما است. باعث می شود مردم توجه کنند. پس زمینه مانند دیوار دفتر شما است. حال تصور کنید که این دیوار بهترین شکل را دارد. بهتر است در این قسمت تصویری قرار دهید که کاملا با روحیه ، توانایی ها و آنچه در مورد آینده فکر می کنید سازگار باشد.

3. در بخش عنوان ، موارد دیگری غیر از عنوان شغلی را وارد کنید.

تعداد کلمات محدودی در بخش عنوان وجود دارد ، اما بهتر است عنوانی را قرار دهید که بیشتر در معرض دید شرکت ها و مشاغل بزرگ باشد. نامی که نشان می دهد شما به چیزهای دیگری بیش از آنچه که هستید فکر می کنید. ضمن یادگیری LinkedIn ، تمام تلاش ما معطوف ایجاد حساب کاربری قدرتمند برای شرکت های بزرگ است. در نتیجه ، به نکات دقیق بهینه سازی نمایه LinkedIn خود توجه کنید.

 

4- خلاصه داستان زندگی خود را قرار دهید.

برخی از افراد ، یا بهتر بگوییم برخی از نمایه های LinkedIn این بخش را ترک کرده اند ، اگرچه من فکر می کنم مهمترین قسمت بهینه سازی نمایه ، که در آموزش LinkedIn نیز به آن اشاره شد ، بخش Summary است. قطعه ای که می تواند خلاصه ای از زندگی شما باشد یا ایده ای عالی برای مهارت های شما باشد. احتمالاً دیده اید که بعضی از افراد ، کمی به حرف یک نفر گوش می دهند ، ادب ، رفتار و روحیه او را درک می کنند. به این ترتیب می توانید خود را به خوبی به دیگران نشان دهید.

5- برای جلب توجه بیشتر با کلمات بازی کنید

هدف اصلی ما در آموزش LinkedIn جلب توجه کاربران و نشان دادن موفقیت و انگیزه است. با این حال ، درصد زیادی از افراد در LinkedIn متخصصان و متخصصانی هستند که می خواهند خود را در معرض نمایش شرکت های بزرگ قرار دهند. حال ، بهتر است بدانید که یکی از بهترین راه ها برای یادگیری اینکه LinkedIn چیست ، بزرگنمایی و بازی با کلمات است. این بدان معنی است که شما خود را با کلمات و عبارات نشان می دهید گویی که توانایی های زیادی برای کارهای بزرگ دارید.

استفاده از اصطلاحاتی مانند خبره ، نوآوری ، نوآوری ، تجربه و توانایی می تواند رزومه شما را قویتر از آنچه تصور می کنید ، نشان دهد.

6- رشد و توسعه شبکه LinkedIn

یکی از ساده ترین و مرتبط ترین راه ها برای گسترش شبکه LinkedIn شما همگام سازی نمایه LinkedIn با دفترچه آدرس ایمیل شماست. این به LinkedIn امکان می دهد افرادی را که می توانید با آنها تماس بگیرید پیدا کرده و آنها را در شبکه LinkedIn خود قرار دهد. علاوه بر این ، عادت کنید که پس از درخواست های اتصال LinkedIn ، جلسات و مکالمه داشته باشید ، این یک روش عالی برای فعال و به روز نگه داشتن شبکه شما است.

 

7- مهارت های خود را ذکر کنید

طبق نکات آموزشی LinkedIn ، برای گسترش مشخصات خود برای موفقیت بهتر ، باید مهارت های خود را بر اساس سطح مهارت لیست کنید. انجام این کار به تأیید توضیحات عنوان و چکیده کمک می کند و بستر تأیید شده ای را برای سایرین فراهم می کند. اما مهمترین چیز اینجا ماندن است. لیست طولانی لیست ها ممکن است برای افراد و شرکت های بزرگ جالب نباشد ، بنابراین بهتر است بهترین و مهمترین لیست ها تهیه شود.

یکی از ترفندهای LinkedIn ارائه مجموعه مهارتهایی است که می تواند به طور خلاصه توجه مخاطبان را جلب کند.