سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب سایت شما چه میزان درآمد کسب می کند؟ یک راهنمای ساده برای ارزی

برای اکثر مشاغل ، هدف نهایی این است که در نهایت تجارت را به کارآفرین دیگری که می خواهد از فروش سود کسب کند بفروشید. جای تأسف است که اکثر ما حتی نمی دانیم ارزش تجارت ما چقدر است یا حتی چگونه آن را می فروشیم و گاهی اوقات نمی دانیم که می توان آن را فروخت یا نه. برای سالها ، ما معاملات خود را بر روی فضای کسب و کار آنلاین متمرکز کرده ایم ، و با گروهی ساکت اما گرسنه از سرمایه گذاران که به دنبال خرید محصولات به صورت دیجیتال هستند ، سروکار داریم.

تقاضا برای دارایی های سودآور دیجیتال به حدی رشد کرده است که کارگزاران ما توانسته اند به مدت دو سال ، هر دو بار ، در هر دو لیست شرکت در زیر 500 قرار بگیرند. بنابراین می توانیم با اطمینان بگوییم: بله ، در واقع یک علامت "خروج" برای تجارت شما وجود دارد.

در انتهای این مقاله خواهید فهمید که مشاغل آنلاین چه ارزشی دارند ، خریداران به دنبال چه چیزهایی هستند و چگونه می توانید از طریق محتوای وب سایت خود ، نرم افزارهایی مانند Get SaaS یا فروشگاه های تجاری درآمد زیادی کسب کنید.

(شاید متوجه شده باشید که ما کلمه "آژانس" را در پاراگراف آخر وارد نکرده ایم. فروش از طریق آژانس های دیجیتال فوق العاده دشوار است ؛ برای این کار باید قدرت خود را به حداکثر برسانید. کار با انواع دیگر فروش دیجیتال بسیار آسان تر است) .

سوالی که احتمالاً برای شما پیش آمده است!

اگر فروشگاه دیجیتالی خود را ساخته اید که دیگر نمی خواهید آن را ترک کنید ، اولین سوالی که احتمالاً به ذهن شما خطور می کند این است: "این عالی به نظر می رسد ، اما چگونه می توانم قیمت واقعی بگیرم؟ آنچه را که من خلق کردم قرار دهم؟ ما به این س answerال پاسخ خواهیم داد ، اما در ابتدا اجازه دهید در مورد اینکه چرا اکنون در موقعیت عالی هستید صحبت کنیم.

چرا سئو به عنوان منبع با ارزش بازدید برای محصولات دیجیتال؟

جذاب ترین منبع ترافیک برای افرادی که مشاغل آنلاین انجام می دهند سئو است. مزیت سئو این است که اگر در نتیجه استفاده از آن رتبه بالایی کسب کنید ، می توانید بر خلاف کمپین های پرداخت به ازای هر ماه ، ماه ها ترافیک خود را بدون زحمت حفظ کنید. کلیک ها (PPC) مانند تبلیغات فیس بوک هستند که شما باید روزانه آنها را ردیابی کنید تا مطمئن شوید برای رتبه بندی شما اتفاق عجیبی نمی افتد و مجبور نیستید هزینه زیادی بکنید.

بهینه سازی موتور جستجو

یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده یک تجارت آنلاین موفق ، بهینه سازی موتور جستجو است. متأسفانه ، بسیاری از شرکت ها هزینه های زیادی را برای تولید وب سایت خود خرج می کنند ، اما اهمیت بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی اینترنتی را فراموش می کنند و در نتیجه ، وب سایت آنها در بین موتورهای جستجو پایین است. در نتیجه ، مشتریانشان برای پیدا کردن آنها مجبورند سخت کار کنند.

حال بیایید به سراغ آنچه برای تجارت شما مهم است برویم.

سود خالص متوسط

شما می توانید به روش های مختلف سود خالص خود را افزایش دهید یا کل هزینه ها را کاهش دهید. برای دارایی های دیجیتال مختلف ، این کمی متفاوت است. برای سایت های محتوا ، هزینه ایجاد محتوا معمولاً قسمت عمده ای از هزینه را تشکیل می دهد. با استفاده از سازندگان محتوا که در خانه و از راه دور کار می کنند ، می توان هزینه های مرتبط با آن را کاهش داد. ممکن است تجارت شما هزینه های دیگری را متحمل شود ، اما در این تجارت واقعاً نیازی به آن نیست ؛ این هزینه ها را هزینه های اضافی می نامند.

هزینه های اضافی

اینها هزینه هایی است که برای سود خالص شما متحمل می شود ، اما در واقع شما برای اداره کار خود نیازی به آن ندارید. این هزینه ها ممکن است مربوط به نوشیدنی ، غذا یا مسافرت در حساب کاربری و حتی گاهی جلسات مربوط به تجارت باشد. به عنوان مثال ، هنگام شرکت در کنفرانس های منابع ، شرکت در کنفرانس های بازاریابی ایمیل ممکن است هزینه "لازم" برای اجرای وب سایت هایی با محتوای سالم نباشد ؛ مانند نمایشگاه کانتون ، فروشگاه های تجارت الکترونیکی باید نقش بهتری داشته باشند.

موارد دیگری که هرماه از آنها استفاده می کنید (مانند ابزارهای جستجوگرها) احتمالاً به کار شما اضافه می شوند. بیشتر مردم نیازی به توسعه مداوم کار خود ندارند. آنها ممکن است به مدت یک ماه مشترک شوند ، تمام داده های کلمات کلیدی مورد نیاز خود را برای مدت زمانی دریافت کنند و سپس در صورت نیاز به کلمات کلیدی بیشتر ، آنها را بازگردانند.